Beach Party

Vad hände Där?



Igår var det Beach Party på lilla logen. Trevlig kväll! De flesta verkade vara på topp :D
Tyckte dock lite synd om svanskota när jag och Lina R skulle göra såna där pappan-i-jalla-jalla-knuffar med magen och vi hade badringar runt magen... Jävlar vilken pjong-effekt. Blev alldeles för "bra", så jag flög bakåt och landade rätt på rumpan.

En av guldklimparna var när Elvira kom till oss som stod i toakön och sa "Kan jag få gå in och hämta min drink? Den står på tvättstället! Jag tog tvålen istället!" och visade upp en pump-flaska handtvål.
Ännu bättre var att det var inte hon själv som märkt missen, utan Lina.
HAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Lina R

Klockrent var det ;D

2009-03-23 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0