Vecka och Helg

Vilken vecka det var förra veckan. Psykiskt krävande lektioner. Mycket starka känslor.. Jag tror att de flesta var ganska färdiga mot veckans slut. Välbehövlig helg!
För min del blev det även en sjuk helg. Vaknade igår med en brinnande hals. Svullen samtidigt som det kändes som den var sårig. FAAAAN! Jag är så less på dessa förkylningar! De som känner mig vet varför.

Sov jättedåligt inatt! Ser inte fram emot att lägga mig ikväll! Gick och la mig relativt tidigt igår, men somnade inte förns framåt TRE (kollade klockan sista gången vid 02:40). Hatar när förkylningar till och med stör ens nattsömn! Räcker det inte med att förpesta dagarna?

Ont i ansiktet, matt, snorar, nyser.. fan! Ser såå mycket fram emot dansen i morgon. Jag måste vara med.. får inte missa fler tillfällen!! Kul kul :/

Men det är faktiskt bra att må som skrutt ibland! Nyttigt. Då uppskattar man mer att må bra sen :D
-om jag någon gång får komma dit igen?


Och även fast jag mår som en möglig paprika nu, har det ändå varit en trevlig helg :) Fredag var det fest. Trevligt :D men vid 22-tiden pallade jag inte med mer (tror det var förstadiet till förkylningen). Jag var helt matt! Så jag och Hanna myste då ihop oss i min säng och tittade på No Reservations istället. Gosigt! Mysig film! Lördag bestod av matlagning och sedan Melodifestivalen. Idag hade Elvira och Therese bjudit in mig på våfflor :D Det missar man inte, och det var så sjukt gott! Trots att jag tagit det extremt (!!!) lugnt idag, kände jag mig helt färdig efter det och återvände till mig! Vi får se den där filmen en annan dag. Efter det har Hanna och Lina kommit förbi några gånger var. Hanna bla med Sinova forte som hon tyckte att jag skulle prova :)
Dom tar så bra hand om mig! <3



Hett, Lina! Hett!

(Bilder är Lina E:s)

Kommentarer
Postat av: Kloker

Tack så hemskt mycket för detta maria. Verkligen. Tack.

2009-02-09 @ 00:13:42
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: therese

Roligt jag kan glädja nån ;)

2009-02-09 @ 18:35:21
URL: http://thereseinletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0