Personlighetstest.

Jag gjorde ett personlighetstest någonstans. Minns inte vart. Skumma frågor.. inte frågor som "gillar du att arbeta med människor" utan mer åsiktsvar. "Vad värderar du högst? Logiskt tänkande eller utväcklat känsloliv". Detta var i alla fall resultatet:


Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:


Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



Hur kan ett sånt där test få såna träffar? Hm. Jag menar.. jag går musikteater nu, pappa tycker att jag ska bli journalist eller ekonom eller fastighetsmäklare, rätt så musikalisk är jag, karin har alltid tjatat om att jag borde bli psykolog eller lärare. Freaky!

Är det som med horoskop.. svar som stämmer in på många? Fast hm... om man tittar på yrkena så är det ju lite besläktat, tycker jag. och det stämmer rätt så bra in på mig.

Hur som helst så är det en funderare i alla fall! -förutom präst. JAG som präst.. vad händer sen? Jag kan flyga? Åh, flyga vill jag ju! Jag kanske ska bli präst då -fast sån logik kanske inte funkar? Jävlar.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hörru flicka lilla! Du får ta å hojta till nån gång när du är hemma så man får se dig ;)

2009-02-05 @ 21:31:20
URL: http://nirrban.valbo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0