Hemma :D

Vad jag älskar att Folkhögskola är gymnasialt, för det betyder --> Skollov!!

Hm. Aldrig trodde jag att jag skulle tycka det var skönt att åka till affären, handla och åka hem, utan att se en käft man känner... men det var det! Gick till affären för en halvtimme sen -samma fenomen igen. Jag låter galen, jag vet, men i Ransäter är främlingar en otrolig raritet och man behöver variation ibland! -i alla fall jag.

Så skönt det är ute!! Det börjar bli rätt mycket snö! Mysmycket! Sådär så man måste pulsa sig fram. Och det bara fortsätter komma mer och mer! Jag hatar slask.. men riktigt med snö är tamefan något av det mysigaste som finns!

Igår? Först skrev Mange att hans bror skulle ha fest. Sen skrev Johannes och ville att jag skulle hänga med honom och systrarna och spela biljard eller nåt (lite förvånad här, för jag hade tagit för givet att alla grabbarna skulle dit). Ytterligare lite senare ringer den ena systern, Stefan, och vill att jag ska komma till honom. Jag ville helst träffa dom allihopa samtidigt. Så, hur löste det sig?
Svar: Grabbsen frågade om dom fick hänga på till brodern. Mjaa joo, okej, det fick dom! Slutet gott allting gott. Och en upplevelse rikare i form av en intressant, men rolig, soffdans sen på krogen.

Idag? Eventuellt pulka... men, hm... jag känner mig lite seg om jag ska vara ärlig.

Nu? Mat! Fläskfilé, potatisgratäng och sås. Chokladpudding till efterrätt, för min bror hälsar på och gillar det jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0