God morgon 15:20!

God morgon var det, ja! Jag och Wille var på Lucia Movie Night inatt på filmstaden. Så som jag surat över att jag inte hade någon biljett (vi upptäckte biljettsläppet två dagar efter att det skett = utsålt sedan länge!). Gång på gång har jag varit inne på sf -bara för att kolla. Som om någon plötligt skulle lämna tillbaka sina biljetter. Yeah right! Men ändå. Kaaanske :)

Skam den som ger sig!

Vid 17:30 igår gick jag in och tittade. Inget nytt.. 2 lediga i vardera salong. Vi övervägde nästan att köpa dom, trots att dom var galet spridda i salongen. Sitta i trappen?
Sen. Där. Plötsligt stod det fem biljetter i salong 1. Ingen aning hur eller varför, men det bryr jag mig inte ett dugg i! Rad 4, längst ut mot kanten. Vi tänkte iaf inte många sekunder! :D :D :D Lite långt fram för min vanliga smak, men sitter man på kanten så är det faktiskt ok.
Kom hem vid 06:40 och var i säng 10 min senare.


Bra natt! :) God Subway-macka :) Skulle dock vilja ändra prisutdelningen så att jag hade fått Manges vinst i form av två valfri biobiljetter (väljer han två 110kr-filmer har han där vad hela luciavakan kostade! Apa!) och bilar!!! Jag är glad för hans skull. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0