Onsdag

Vaknade. Åt frukost. Satt lite vid datorn.
Sen klädde jag mig och promenerade ner på stan med Tiziano Ferro - Indietro och Space Cowboy - Falling Down spelandes om och om och om i öronen.

Solen sken, jag hade inte en enda tid att passa och jag kände mig sådär fri och lycklig som på film; när det spelas glad musik och personen går och ler för sig själv. Allt är solsken och lyckligt och alla undrar varför just den personen är så glad. Så kände jag mig där jag gick :) Som i min egen film.

Nere på stan hämtade jag en massa foton som jag beställt. Dom påpekade att det varit lite foto-beställningar från mig på sistone... haha. Det är kul det. När personalen på fotobutiken känner igen en så väl.

Plötsligt träffade jag Karin och David :) En macka på Subway samt ett riktigt fynd i form av ett par vita, lurv-fodrade pumapjucks på rean blev det. Jag fattar inte hur folk nästan kan få kickar av att köpa skor.. men dom här var faktiskt en ren fröjd att få gå till kassan med. Bra bra bra köp där, Maria. Sen skulle Karin och David iväg.
Jag spanade efter ett par sandaler, men hann ledsna innan jag hittade några. Det finns måtta med hur mycket shopping (speciellt sko-shopping) som jag pallar med på en och samma dag! Hujedamig.

Träffade på David (nr 2) under min väg hemåt -trevligt-, men förutom det fick jag en totalt händelselös, solig och trevlig liten promenad hem. Nöjd med dagen.


I morgon ska jag på pizzakväll hos Karin och sedan 20årsfest på Mingel & Bar. Tror det blir kanonkul :) Man måste ju ha en kavaljer på sånthär spektakel, och David tyckte att jag skulle välja en sådan bland någon av hans fyra-fem lumparkompisar som också ska vara med och äta pizza. Det är lugnt va, Wille? ;P

(7/8 03:15 Kvällens kavaljerval blev --> Karin <3)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0