Jag är sur.

Sådär ilsk och frustrerad att man inte vet vart man ska ta vägen.. Jag är där just nu!

I något som jag antar vara ett genomtänkt och vuxet försök att göra allting bättre stampade jag nyss i trappan och sparkade igen toalettdörren.
Enda resultat: ont i fötterna och än mer less!


Orsak: Framtiden!

Detta med att inte veta vad jag ska göra, det som skulle göra mig äventyrslysten och tillfreds, håller på att göra mig galen just nu. Att åka till England i ett halvår är inte lika spännande nu när Wille bestämt sig för att börja plugga i Skövde. Jag har inget jobb. Jag har kommit in på Ekonomprogrammet, men det hade jag inte tänkt att gå. Jag har även kommit in på kursen Socialpsykologi. Den hade jag tänkt att gå, så skulle jag ändå bestämma mig för att bli ekonom, kommer jag att läsa 150% första perioden. Tjoho!

Helst skulle jag vilja tjäna mycket pengar på ett roligt och varierande jobb! Jag kan jobba stenhårt, men då vill jag gärna att det ger utdelning också.

Ovanpå allt kan jag inte åka till matfestivalen i Skövde på fredag, som Wille och jag sagt sen ett par månader tillbaka. Detta dels för jag mitt rövhål har bokat in klipptid på fredag (går isf att ändra), och för att första (av två) föreläsningen är på lördag (går däremot INTE att ändra!!). Idiotiskt!

(Lägg till att jag inte vet om jag ska våga klippa av håret lite (tänk om jag ångrar mig!!!) OCH att jag inte köpt boken till soc.psyk.kursen...#"/"#¤&).

Jag är sur.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi MÅSTE ses snart! Märkte hur mkt jag saknar dig när vi sågs på Rhodos! Och du, våga ta steget och klipp av en bit av håret :P Jag gjorde det och det blev snyggt! Det växer ut fort annars ;) Puss på dig!

2009-08-24 @ 20:33:04
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Kloker

Maria, hair grows. I övrigt kan jag inte säga något klokt. Då får gå på magkänslan helt enkelt -känns det bra så är det bra, känns det inte bra så är det inte det. Men om du kom in nu.... så kommer du förmodligen in nästa år oxå om du bestämmer dig för att du vill bli ekonom. Svaret finns inom dig som gammelmor pilrot säger i pocahontas. <3

2009-08-24 @ 23:14:22
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: wille

Dåligt att du dissar matfestivalen skitunge!!

2009-08-26 @ 17:58:43
Postat av: Maria

Alex: Two words; SAME HERE!!!!!!

O herregud, SÅ mycket skulle jag aldrig i mitt långa liv klippa av!!! Ajajajajaj, nejdu! Det växer ju aldrig ut. Tar över ett år för en ynka decimeter :S Burr burr!



Kloker: Åh, nu vill jag se Pocahontas! :)



Wille: DU kan vara en skitunge!!

2009-08-27 @ 17:22:01
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Alex

Jag menade ju inte lika mkt som mig knäppis :P Jag menade en LITEN bit, typ 5 cm ;) Haha. När kan du ses då? :) <3

2009-08-27 @ 20:50:13
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Maria

Jao.. typ 5-10 cm hade jag tänkt. Inte mer ;)

2009-08-27 @ 23:25:31
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!

Det är om Kim.

http://gd.se/nyheter/blaljus/1.1295708 Läs det så förstår du. Det var rätt in i sjöblomsbil och han förstörde tre nya bilar som stod på insidan. Plus sin egen bil som han tog lån på och köpte för typ tre veckor sedan. Många tror han kommer få fängelse för det, men det hoppas jag inte.

2009-08-28 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0