Om 3.5 h bär det av till Arlanda :)

Wille kom hit i eftermiddags. Vi har varit och hälsat på mormor på sjukhuset, på den sk Havsfestivalen med Lollo o Grabbarna och sett Renegade Five, gjort matsäck till imorgon och jag har packat det sista.
Nu ska vi sova i tre timmar innan mina föräldrar ska köra oss till Arlanda...
07:45 lyfter planet och framåt lunch är vi på hotellet.
Ska skicka en tanke till regniga Sverige då (öser iaf ner just nu)...
Den här resan kommer att bli suverän! :D

Bye for now! <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Hoppas ni har det lika underbart som vi hade :) Va coolt att vi hann ses utanför flygplatsen ;) Hihi! Pussss

2009-08-21 @ 19:02:08
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Maria

Ja, det var helt helt helt sjukt verkligen!! Oddsen att vi skulle ses där samtidigt. Herregud. Det var så mycket som måste klaffa...

Att ni skulle få gå ut ur just DEN gaten, att vi inte var 5 min tidigare, eller 1 minut senare, att ni såg till att hamna i den första bussen, att ni valde att ställa er just DÄR i bussen, att jag tittade mot just den bussen när vi gick förbi, att jag plötsligt fick en konstig aning och tvekande stannade till och backade några steg för att titta igen, att du tittade upp JUST när jag gjorde detta. Det gick inte att urskilja ditt ansikte för det blänkte i bussrutan, men nåt fick mig att göra detta och titta just DÄR en gång till.. hade du reagerat någon sekund senare hade jag tänkt att jag bara varit knäpp och gått vidare. Men din reaktion gick rakt igenom allt bussblänk i världen! :D



Hörde du hur vakterna vrålade när vi sprang? :P Hade vi varit i ett krigland hade vi blivit skjutna på fläcken för det där!!! :P



Shit! Coolare start på semestern kunde jag knappast fått!!! Jösses! :D Händer nog inte ofta, lär nog aldrig hända igen.. men jag är mallig att det hänt mig! :D

2009-08-24 @ 19:03:55
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Alex

Ja det var helt otroligt! :D Jag hade inte sett ditt sms om att ni hade landat heller så jag hade ingen aning om att ni var på ingång :P Och på bussen såg jag nån i ögonvrån som stod och pekade och då kollade jag upp och vem står där, jo DU! Jag ropade rakt ut: Det är Maria! Och sprang ut. Dom på bussen måste trott att jag var knäpp! ;) Haha. Jag har nog aldrig blivit lika uppspelt nån gång tidigare (förutom när du stod utanför min dörr när du kommit hem från England :P Hihi)



Haha.. Ja verkligen! För sådär får man nog inte göra egentligen! ;) Men det tänkte inte jag på utan jag struntade i allt just då! :D

Nej, otroligt häftigt var det! Och det kommer nog aldrig hända igen heller.. Pussipusss

2009-08-24 @ 20:29:52
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Maria

Det där har gett "Coolt" en helt annan betydelse!!



Nej och jag hade helt glömt bort vilken tid ni skulle åka hem.. trodde ni åkt redan.



Tänk om jag INTE hade stannat till och gått tillbaka, tänk om du INTE tittat upp! Aaaaaaaaah... det är ju SÅ häftigt!!



Ja men du, shit, jag var så sjukt uppspelt efter det. Wille måste ju fått dille på mig. ("Wille fick dille".. haha! Åh, va rolig jag är..). Jag surrade och pep av glädje om det gång på gång på gång. Vilken adrenalinkick, säger jag bara!

Nej jag tänkte inte ett skit heller. Jag såg personen reagera där i bussen, såg då att det ju VAR DU, skrek till rakt ut "AAAH! ALEX!", sprang, stannade till en tiondels sekund när vakten vrålade, men tänkte "Va fan!! Det skiter jag i!!!!".



Så glad att jag fick krama om dig! :)



Som sagt... RIKTIGT häftig början på semestern!!



Ah, shit.. jag får kickar av att bara tänka på det fortfarande! Det kommer sitta kvar länge :D

2009-08-24 @ 23:21:25
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0