Nu är det hans tur ;)

Det är ju lite speciellt när någon vill ta hem en till föräldrar och syskon.. så jag trodde först att Wille skojade när han, någon gång i början av april, frågade mig om jag ville åka hem till honom på Påsklovet.. Oj, Redan?! :)
Han frågade igen några dagar senare. (Det var alltså inte ett skämt...), så efter lite funderande bokades biljetter, och de tre sista dagarna av lovet spenderades nere i Västergötland hos honom och hans familj.

Det där med att träffa släkt och sånt, tycker jag vanligtvis bara är roligt.. Den här gången var jag faktiskt lite nervös. Men inte ens hälften så nervös som jag var när jag skulle hoppa av tåget. var magen upp och ner! Pirr pirr ;)

I morgon är det hans tur att följa med till en främmande stad och bli uppvisad och bedömd av familj, släkt och vänner. Det ska nog gå bra! :)

Kommentarer
Postat av: petra

Hej hej!

Hur länge blir du hemma denna gång då?



Känner igen mej, ibland blir man väldigt nervös.

2009-04-29 @ 08:50:52
URL: http://lovizasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0