Känns bra :)

Jag har haft ett toppenbra lov!
Påskafton spenderades dagtid med familjen och kvällen med älskade vänner. Blev ingen utgång, men det var det nog ingen som grät över, för det hade vi avverkat kvällen innan. En liten spontangrej som blev väldigt lyckad :D trots att mer än hälften var nyktra!! :) Dancing all night long!
-Sprit är helt klart överskattat!

Veckan försvann sen i ett naffs. Till vad? Good question. Var hos ortopedteknikerna, på um, klippte mig och inhandlade en ny säng i alla fall :)

På fredagen var det dags att sätta sig på tåget igen. Aldrig åkt så mycket tåg i mitt liv som jag gjort detta år!
När jag skulle hoppa av tåget hade jag en galen svärm fjärilar i magen (!) (inte vanligt för att vara mig). Men jag överlevde! Faktiskt hela helgen också :) Mer än väl, kan man säga!
Godis, sovmorgon, glass, biljard och Björkar!



Bra dag. Bra beslut. Bra, Maria! - 28 Mars.

Kommentarer
Postat av: Kloker

Bra Maria! Bra att du är glad. Bra att du mår bra. Bra bra bra!

2009-04-27 @ 21:58:39
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0