Litet barn.

Natten till iförrgår sov jag jättedåligt. Jag vaknade i panik flera gånger, trodde jag försovit mig. Bra sömn..!
Vid frukosten fick jag inte i mig så mycket. Var så kolosalt nervös inför att vi skulle sjunga solo på Scenisk Gestaltning igår. Jag skakade och mådde fysiskt illa.
-Det är därför jag är här... för att få bort denna nervositet och scenskräck!
(Sedan hann jag hur som helst inte sjunga... det var ungefär bara hälften som hann med det.)
Av nån anledning hade alla valt dystra låtar.. och redan vid den första som sjöng kände jag tårar i halsen. Den sista sjöng Gabriellas Sång från Så Som I Himmelen. Den är ju så vacker! Då fick vi övriga spela kören som Gabriella sjunger i.. och en av killarna fick vara Conny -hennes make som misshandlar henne. Jag levde mig in för mycket... det blev en känsla för mycket!
Jag kilade ut därifrån o sjönk ihop på golvet i köket..

Jag gick tillbaka minuten innan vi slutade.. men hann sen inte mer än till mitt rum innan det brast helt.

Senare på kvällen tittade vi på film --> A Walk To Remember. Älskar den filmen, men den var och petade på alldeles för mycket i mitt huvud, så jag blev till slut tvungen att gå därifrån också...


Det har hänt lite mycket det senaste halvåret!!!


Saknar er där hemma nå förbannat... ni som känner mig utan och innan. Ni som jag kan vara precis hur som helst med.. precis mig själv i alla lägen.. utan att behöva tänka en sekund.
Just nu känner jag mig som ett litet barn. Sådär ta-hand-om-mig-ig!




Tror att bytet av preventivmedel kan nog ha "hjälpt till" en hel del med detta också. Jag byter nog tillbaka, eller slutar snart.. Jag klarar inte av det här!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är saknad här i Gävle med!!!

Var en kalastrevlig och rolig sommar med dig i "gänget" =) Alltid lika glad, okontrollerat sprallig och uhm.. studsig ;P och inte minst pratglad, haha!! Saknar det!

Behövs mer solsken och värme här i kylan... så pallra dig tillbaka hit till Gävle ;) Prognosen ser ju lovande ut för nästa helg iaf! :D

2008-09-19 @ 17:23:17
Postat av: Maria

Kraama Oannes! :)

2008-09-21 @ 00:58:29
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0