En såndär dag..

Idag är en såndär dag då man behöver nån som slår en i huvudet och säger:
Men herregud kvinna, ser du inte vad du har??

Jag känner mig liten idag. Lite ensam och i vägen.
Det är inte klokt, jag vet!
Längtar just nu hem till alla er som känner mig och som jag vet tycker om mig precis som jag är. Jag har sagt det förr och kan säga det igen.. Ni skulle inte känna igen mig om ni såg mig här!! Jag är så reserverad och tillbakahållen :S
Jag tycker inte om det här :(


Fy va dryg du är, Maria. Skärp dig nu!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vet du vad du skulle behöva?

Jag vet iaf =) Ut på en tur med ett underbart djur som alltid lyssnar och älskar en hur dåligt man än mår. Bara glida runt i skogen och vara, rensa tankarna och när turen är slut så känns allt lite bättre.

Vet inte hur många gånger jag varit ut i skogen och bara "följt med" Canoo och bara tänkt. Tänkt tänkt och tänkt.

Hör av dig när du är hemma så bjuder jag och Canoó på en ridtur om du vill =)

Han är ingen Elixir men....Han är bäst på sitt eget sätt =)

kram kram

2008-10-13 @ 13:48:25
URL: http://nirrban.valbo.net
Postat av: Sandra

kolla min blogg, du har blivit utmanad;)

2008-11-06 @ 20:09:38
URL: http://heggih.blogg.se/
Postat av: Alex

Stumpan.. Du lär uppdatera lite så man vet vad som händer där nere ;) Hehe.. Hoppas allt är bra.. Pussss

2008-11-07 @ 21:14:34
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0