KREETA!

Trodde det var slut på familjeresor för den här familjen.. pappa tycker vi är stora nog att åka och betala för oss själva nu..... men inte då! =D Pappa frågade mamma häromdan om hon ville åka nånstans (dom brukar ut och resa några gånger per år), MEN denna gång lade han även till: "Ska vi fråga ungarna om dom vill föja med?".
SJÄLVKLART DOM VILL!!!! WEEHEE!

Snabba ryck... Välja hotell!

Destination: Tillbaka till mysiga Kreta, Grekland.
Mormor kommer bli helavundsjuk! =) tråkigt att hon inte kan följa med!

Tyvärr blev det inte nåt av mina älskade Sunwing Resort, för alla såna är ju självklart propp-bokade :( buhu. Men vi hittade ett Blue Star på Fritidsresor. Det duger nog fint! :)
Så om tre veckor åker vi till Rethymnon, Kreta. Ska bli skönt att få komma iväg lite!


Hade inte ens tänkt tanken på nån resa detta år, eftersom jag ligger så redigt back i ekonomin.. och inte fått nåt sommarjobb. Men ibland kommer det då trevliga överraskningar!!! :D

Jippi!!!

image164
Kreta, here I come again!
image163
(inte mina bilder)


JAG KLARADE KEMITENTAN!!!!! I'm back on track!
=) =) =)



På fredag bär det av till Absolut Gotland!

Upp och hoppa 04:00. Samling 05:00.
... och jag som är morgontrött! Hjälp!

MariaAlexLolloJohannesTommy


~ Det blir vad man gör det till! ~

Kommentarer
Postat av: Maria Arnehed

Gillar om det du skrivit! Roligt att se lite fina grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0