Helg!

Hade tenta i Kemi igår... gick b-e-d-r-ö-v-l-i-g-t! =( Känns piss, bara att vänta o se hur dåligt det gick.

Efter tentan kom Firren o hämtade mig i hans fars Buick Wildcat -66 (riktigt fräsch bil faktiskt!) och vi åkte till Raggarklubben. Proppat av jeans, öl, skinnvästar, latjo bilar och frisyrer! Tror du jag kände mig lite felplacerad?! ;P haha. Men alla var kalastrevliga! Kändes som en enda stor familj. Mysigt.
Det var nån spränga-motor-tävling där dom skulle köra bilarna på högvarv tills motorn small. En kille ångrade sig och sladdade ihjäl sin bil istället. Eller ja, han körde tills en minut efter att båda bakhjulen exploderat. Haha.

På kvällen blev det bio med ovanstående nämnd plus en Jocke :) "What happens in Vegas". Den var helt okej =) Rolig.


Det var crusing i stan, så vi stod ett bra tag o kikade lite på bilarna. Favoriten hos mig var en Vit Mustang Cab. De andra instämde inte.. tyckte det var en för ny modell. Äääh!
Vi tänkte åka o hälsa på lite kompisar o sjunga lite singstar sen, men jag pluggat till 03:40 den morgonen och gått upp 07:00.. var med andra ord aanigen trött. Så det blev till att åka hem och sova istället!

ZzzZzzZzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0