Foto i Forsby

Igår tog jag, Firren o Frank en liten promenad till Forsby badet och fotade lite...
Jag fick låna Franks kamera och knäppa lite jag också... ååh, det var kärlek vid första ögonkastet! Vill ha! Vill ha! Vill ha! Nu hänger jag över de annars så halvsega reklambladen, för att titta på en sån där liten sötnos åt mig själv...

...Om man ändå hade haft lite bättre ekonomi!!!...
.

Det är så skönt när kameraskrället verkligen knäpper i den sekunden man vill -till skillnad från alla vanliga små digitalkameror (inkl min egen) som tar kortet 1,5 sekund efter att man tryckt på knappen och tänkt "ah, det där var fint". Då har allt framför kameran hunnit ändra sig tio gånger om vid det laget. Blä.

image154



image158

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart att du klarar pullan;) Du är en hårding, precis som jag;)

2008-05-06 @ 15:09:44
URL: http://heggih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0