Pulka igen! :D

Igår fick vi även tillskott av Anders, Stefan och Firrens hund Tunika. The more the merrier.
Pulkor och bobbar utkonkurrerades snabbt av sopsäckar och madrasser, för pulkorna gjorde så *** ont i röven och man flög åt helvete för minsta lilla gupp, (för backen var 50 ggr hårdare igår än måndags, eftersom det töat under dagen och sedan frusit till).
-Eller vad säger du Stefan? :P haha. Dagens flygtur!
Vi provade en ny variant också - tre pers på vardera madrass, ovanpå varandra! Det ni. Stackars Stefan och Firren, som låg underst. Jag skulle dött på fläcken! Usch nä, jag gillade min topp-placering ;)

Tänkte jag skulle knäppt lite kort.. men jag gjorde inte det. DUMT!

Såklart blev det fika också; choklad, mackor och grillad korv. Fick kämpa läänge med den där sketna brasan, men en flaska tändvätska, massa papper och än mer tålamod senare, så brann det liiiite iaf.

Efter pulkan åkte vi... gissa! .........För att kolla på film! Oväntat va? -Cry Baby och Creep.
Inga nya favoriter, men dom funkade.
Anders hade varit tvungen att skynda sig hem, så han var inte med och kollade på film. Synd. Men det var kalaskul att han hängde med och åkte!!! :D

Stefan o Lollo var så väldigt gosiga i soffan, så vi andra fick slåss om sängen. Jag fick min beskärda del när Firren fick in en knuff när jag inte alls var beredd så jag flög av sängen och landade på handen.
Ajioaj!
Men jag fick iaf bästa platsen sen :D höhö.

Slutet gott, allting gott! Och jag fick låna världens myströja, som jag även lånade hem :)
-Den kommer du få slåss gott för att få tillbaka nu ;P

En mycket kanonbra onsdag!

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0