Helgen

I fredags var jag på Vantage Point med tre riktiga tomtar ;P -Aldrig i mitt liv har jag frivilligt valt att sitta på mitten på första raden förut!!! Jag kände mig aningen yr och hade lite svårt att hänga med (man måste ju vrida på huvudet som en galning) men jag vande mig efter en stund. Jag hade hört att filmen fått dålig kritik, men jag tyckte den var bra!

På lördan åkte jag till Alex. Hon har nån förkärlek till att alltid vilja få mig full.. o på nåt sätt lyckades människan få mig aningen dragen :S mer lättpåverkad än vanligt pga sömnbrist och förkylning, skulle jag tro. Vid halv ett-tiden ville folk gå på krogen, men eftersom jag varit sjuk hade jag bestämt på förhand att inte gå ut. Så när de andra gick ut lade jag beslag på dator, tv o kylskåp, osså ringde "Firren" o babblade i en timme.. så inte gick det nån nöd på mig precis!
Sen kom faktiskt alex o mange tillbaka redan kvart i två ;P

Jag är världens bästa målare!!!
Erik undrade om jag ville måla i hans lägenhet igår. Måla=kul! :) Eller ja, det ser kul ut.. Jag hade aldrig målat sånt förr!! -något jag talade om när det var dags att börja :P det var bara att prova sig fram.. men jag fick in snitsen rätt snabbt! :)
Efter en stund skulle Erik åka och klippa sig, men jag tänkte att jag lika gärna kunde va kvar o fortsätta. Mitt under måleriet ringde Kennötet ;D Hade faktiskt tänkt tidigare på dagen att det var alldeles för länge sen vi pratade, och skämdes lite också över att det alltid är han som får ringa mig :S så förlåt för det! ska försöka bättra mig.
Det var lite knöligt att prata i telefon och använda rollern med bra resultat på samma gång, så jag rotade fram världens största headset och nederdelen av en handsfree-sladd till telefonen :) måste sett helknäppt ut, men alla sätt är bra utom de dåliga! Då kunde jag fortsätta måla och prata på samma gång.
Maria=smart!

När Erik kom tillbaka hade han varit och köpt mat på Maggis :D muuums! Passade bra, eftersom jag precis blev färdig med målandet. Det blev kalassnyggt! -så då kunde jag med gott samvete krypa upp framför tv och käka hamburgare á la Erik (ost, rostad lök, ketchup, dressing). Härligt!


Idag är jag skittrött!!! Började plugga biologi i söndags kväll, vid sex-tiden, inför min biologitenta. -som var 15 timmar senare!!! :S (svar ja, det var panik-plugg) Jag satt till fyra på morgonen... Då var jag för trött för att fatta mer, så näst sista kapitlet förstod jag inte mycket av, och det sista struntade jag helt i. Tre timmars sömn... sen upp för att göra tentan! Jag borde inte bli godkänd...! men som jag skrivit tidigare.. nån däruppe tycks gilla mig. Mina panikplugga-kvällen-innan har konstigt nog hittills räckt till :S

Har inte riktigt tagit igen den missade sömnen än. Ikväll tänkte jag försöka komma i säng så tidigt jag bara kan!
Hoppas jag inte ramlar omkull idag på dansen bara!!! Tror jag ska ta o sova en stund innan...


Daughtry - Over You är faktiskt en rätt bra låt!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jooo, lite läskigt va de allt :D jag är också en äkta hammar, muahah :D

2008-03-06 @ 17:18:32
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0