En bit av mig...

En bit av mitt hjärta har ramlat bort...image99
Tappat sitt fäste. Är vilsen.

Det gör ont...


Det är besvikelse, det är sanning, det är maktlöshet, det är svek, det är insikt, det är önskan om saker som inte skulle ha hänt men även saker som skulle hänt, det är............... det är inte kul!






Fråga inte. Jag vill bara få det ur mig.
Det är tillfälligt. Jag repar mig snart... det gör jag alltid!


Jag kan inte rå för hur jag känner. Förlåt!
Det gör mig ont att se dig såhär, men Jag finns här tveklöst för Dig ändå.
Det vet du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mena du?
//Petra

2008-03-27 @ 22:06:21
Postat av: Anonym

vad mena du?
//Petra

2008-03-27 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0