Jodå

Bättre!
Inte mycket, men lite!

Hade det egentligen kunnat vara mycket sämre? :S


Jag är inte som jag vill vara än, men jag gör vad jag kan. Jobbar på det. Men framstegen som gjorts är bättre än ingenting iaf.. jag äter som vanligt igen (extremt skönt!!), det börjar komma lite liv i den här kroppen igen och saker o ting börjar bli åtminstone lite intressant igen! Älskar framsteg, även om det går långsamt och innehåller bakslag. Men det får man räkna med.

Sakta men säkert :) och jag försöker verkligen. Gillar inte att må såhär.
Var ute och sprang idag. Det ska ju ge endorfiner. Tänkte att det kanske får mig att vakna till liv på nåt sätt. Så hit med dom! Borde ha en massa energi i kroppen. Jag vet inte. Jag känner inte. Jag känner ingenting. Är liksom ständigt bortdomnad och avmattad i känslorna. Lyckan kommer inte fram. Och jag har denna stora bubbla i magen som ligger och trycker och som vägrar försvinna. Den har krympt

Jag ska dit jag var innan, that's it!





Britney Spears - Break The Ice är faktiskt bra!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! Tänkte bara skicka en kram och säga att jag läser om alla dina bravader. Tänker på dig. Kram som sagt! <3

2008-06-27 @ 10:23:40
URL: http://sokratess.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack så hemskt mkt för hjälpen med bloggen! :) du är guld värd stumpan! Å du, det här kommer du klara.. Jag vet att du kommer tillbaka :) Finns alltid här om det är något <3

2008-06-27 @ 11:20:24
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0