Helgen.

Trevlig helg :)

Lördag -> Sista SingStar-festen hos Johannes - Det har nästan blivit av en tradition att sjunga singstar när man är där. Det är ju så jäkla kul. Men eftersom Lollo och jag flyttar i slutet av augusti var detta sista singstarfesten hemma hos honom. Sorgligt. Men i helgen ska hela gänget till Jossans familjs ö, o tur är väl det :)

Kvällen började med att Mästerkocken bjöd på mat. Fan va han är bra på det! :D Grillspett med teriyakisås, bulgur och limesås. Skitgott!
När vi precis ätit klart fick vi besök. Då fick jag nåt hjärnsläpp och hällde i mig botten-upp på två nygjorda groggar, ett par shots på några minuter.
Sedan förflöt kvällen som den brukade :)

Jag vann Final Countdown med 220p på "Svår" mot Jossan!!! Woho!

Runt midnatt bestämde några att vi skulle iväg till Forsbybadet o nakenbada nattbada. Hej o hå! Några sa näää först, men när vi väl kom dit så slängde sig alla i vattnet. Det var faktiskt riktigt skönt! Kanske hade alkoholen lite med det att göra ;P

Först vid 5-6tiden gick folk o la sig, men jag o Jossan pratade till 8:00. Det var då ingen konversation man har varje dag.

Jag fick sedan sova i 1h 45min..




Några bilder från nattbadet...
(Förvånansvärt bra prickat av den som knäppte med tanke på att det var bäckmörkt och omöjligt att se hur bilden skulle bli.)

Söndag -> Limön
- 09:45 ringde Mattias o väckte mig. Tror du jag var trött då?
30 min senare hämtade han upp mig, en sväng förbi mig, till hans föräldrar o sen till Fliskär. Vilken fin båt dom hade!! :D O snyggt namn också --> Emma (ett av mina mellannamn). Planerna var först att åka någon annanstans, minns inte vart.. men pga blåst blev det Limön istället. Som tur var tog det en stund (pga omvägen) att ta sig till Limön, för då hann jag sova ett tag. Väl behövligt!

Kanondag! -o vilken uppassning man fick hela tiden ;D Hans mamma är verkligen skitgo! :) Tydligen ändrade dom sina helgplaner efter mig oxå -så jag skulle kunna följa med den här dagen. Det tycker jag är väldigt schysst att göra för bara en helt vanlig kompis till sin unge. En kompis som dom knappt ens träffat oxå.
Men det uppskattades! För det var kanontrevligt :) Jag gillar havet.



(Inte en enda bild i detta inlägg har jag knäppt!)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ey WTF =) haha

2008-09-12 @ 09:25:39
Postat av: Maria

Niklas:

Ser lite skumt ut på bilden där du drar ner kallingarna åt mitt håll. Förstår inte riiiktigt vad du menar.. :P haha.

2008-09-12 @ 19:52:30
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0