Falconer

Dom är så hysteriskt bra!

I åratal har jag lyssnat på en viss låt. Falconer - The Clarion Call. En av mina absoluta favoriter!
Spelat den stup i ett (börjar väl närma mig tusen ggr eller så), och för alla jag kan komma att tänka på! Ingen, och då menar jag ingen, verkar känna till dom innan. Ingen jag träffat hittills :S Dumma människor! De vet inte vad de går miste om...

Maria IQ badboll:

Häromdagen insåg jag plötsligt -pling- att "hm, de kanske har fleer låtar". Smart Maria! Kände mig riktigt dum. Min räddare i nöden laddade ner de två första albumen. Åååh, har inte lyssnat på annat sedan dess!! (-han lyssnade lite på dom och var tvungen att erkänna att dom faktiskt var riktigt bra!! det är ju det jag säger!! :D)

- - > Nu kommer jag bli ännu tjatigare! :P "Lyssna lyssna lyssna"!



Tror dock jag lyckats nå några av mina stackars kompisar ändå ;)
Det tog Lollo 5 års tjat från mig.. men nu för en vecka sen har, till slut,
The Clarion Call fått en plats bland hennes musik :P Bra där! Tror Stefan föll lite för dom ikväll också ;D (för jaa, självklart var det kvällens musik!! =D).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0