Nu är julen över...

Älskar julen! Myspys, ljus, granar, julklappar, familj......allt! :) (Börjar fundera över julklappar och pyssel redan på hösten ;D) Det enda negativa var att jag inte riktigt tålde att dyka in i granen här hemma... fick en hel del utslag över armarna då. Urshabuscha. Jag är alltså allergisk mot direktkontakt med gran. MEN jag älskar granar, speciellt min egen privata lilla gran i mitt rum, så jag får låta bli att kramas med den hädanefter ;P

Årets julafton var ungefär som vanligt, fast på samma gång inte.. pappa vaknade nämligen med migrän så han låg till sängs hela dagen.. och kusse-johan firade hos sin flickvän. Det var tomt, men det var bara att göra det bästa av situationen :)  Trevligt, mums-mat, mysigt, Kalle Anka och julklappar ;D massor av julklappar.. trots att det var mindre än förra året, och förra året var det mindre än året innan, så var det lite smågalet ändå. Det är kul att vara bortskämd ibland!! :D Jag fick en jättemassa fint.. bland annat en jättefin stereo av mamma och pappa som jag redan blivit myyycket fäst vid <3

Julen är kanon... men istället för att sörja att den är slut, ser jag fram emot nästa år istället ;D



Sådan far, sådan dotter...

image69
Syskon :)







osså, sist men inte minst, det traditionella gruppfotot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0