Vilken disciplin!

Gosh, Vilken disciplin jag har!! Tydligen så kan jag.. om jag verkligen vill och försöker. För vad sägs om det här...

Skola 8-17 idag med absolut fullproppat schema; kemiföreläsning, kemi-lab, matte och fysik... hinner ändå med att skriva halva dagens labrapport på lunchen, och är till och med aktiv under matten (!!!). När dagen är slut går jag hem, trött som en ko.. äter en semla (gott!) och sätter mig sedan och -jag måtte va sinnesförvirrad- skriver labrapporter. -till 21-tiden! Kan tilläggas att jag inte är helt frisk heller..

...men med tanke på dagens prestationer, säger det nog sig självt :P



Mitt nästa mål --> att börja plugga som senast två dagar före nästa tenta... (jag och basårs-plugg gillar inte varandra)..

Kommentarer
Postat av: Alex

Duktig du är pluttan! :)

2008-02-21 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0