Stefans 23års-fest

I helgen hade Stefan sin årliga födelsedagsfest. För en gångs skull var det inte proppat med folk! Skönt.
Han brukar låna familjens hus, och de gånger jag varit där har det nästan varit för mycket folk. Visst, trevligt med nya ansikten, men det har knappt gått att gå nånstans.. killar o tjejer öööverallt. Detta år var det nästan bara folk man kände igen :) inte många alls, men ack så trevligt ändå. Trots det låga antalet, gjorde de sitt för att ge städaren jobb -tycker synd om denna. Spill, spill, trasiga lampor, nedrivna draperier osv. Känns bra iaf att jag inte har en enda ställa-till-med-röra-sak på mitt samvete :) alltid något!
Kvällen rundades av vid fyra-tiden med lite vackert pianospel, där Johannes verkligen glääänste :P Min trogna mamma-chaffis hämtade mig (snällast i världen), och efter ett stopp på MAX åkte jag hem och somnade som en klubbad gris.

image93
Linda, -piiiiiiiiiiiiip- och födelsedagsbarnet.
(den där människan vet jag inte vem det är ;P)

 

Födelsedagsbarn kan även se normala ut..




Foton norpade från: Magnus Sefbom

Kommentarer
Postat av: petra

Japp, jag kan fortfarande ses på fredag, är frisk nu. bara lite snorig. men det går nog över. /petra

2008-02-13 @ 09:34:52
Postat av: Alex

Haha! Fasiken va snygga ni är då! :D

2008-02-14 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0