TRÖTT!!!

Attans va trött jag är!!!

Satt uppe till 02 inatt och skrev en pjäsanalys, en rollanalys och förberedde en redovisning..
07:30  Upp, frukost, duscha.
08:40-10:10 Spanska  Precis lika tråkigt som förut!
10:10-12:00 Improvisation och Drama Jag var på ett trött-fniss-humör.
12:00-13:00 Lunch.
13:00-14:10 Pjäsanalysen muntligt, inlämning av pjäs- och rollanalyser, samt redovisningen.
14:10 - Projekt! Där hade Suzanne bytt ut Les Miserable-övningen till West Side Story (Jag och Anton gör balkongscenen och sjunger "Tonight" (fast på svenska)). Gick bättre än sist, men vi behöver öva mycket mer. Speciellt jag! För mig känns det fortfarande som en riktig utmaningen.. men den ska bli bra!


Det har snöat hela dagen, plus igår, och det är tö... vad gör man då?

En Snögubbe! Såklart!

Så jag och Albin gjorde en innan middagen. Vi försökte göra en först, en STOR! Men den blev FÖR stor, så den gick sönder :/ dumt. Då gjorde vi en mindre lite snabbt.
Snyggaste någonsin!
(Eller hur?)
Efter middagen tänkte jag överraska Albin med att ha fixat en morots-näsa, så jag gick in till mattanterna i köket. Där stod redan... Albin.
Han hade tänkte samma sak
.


Sen hamnade vi mitt i ett snöbollskrig med Annie Moa Johanna och Linnea :)


Det finns inget bättre att komma in helt rosig och ruffsig, efter att ha varit ute i snön :) Störtskönt!


Planer för den fortsatta kvällen är myskväll med film, ljus, glass och Lina :)
- Man kunde haft det värre! :P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag skällde lite på Danne så var det bra sen =)

2008-12-04 @ 19:24:05
URL: http://nirrban.valbo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0