Cityfesten --> Suverän helg :D

(Onsdag: Dansuppvisningen på onsdagen gick bedrövligt. Just innan vi skulle ut på scenen övertalades jag att ta mina 7cm dansskor som jag inte tränat i en enda gång :/ inte bra val, med tanke på att jag inte ens går i något med klackar till vardags.
Man lär sig av sina misstag...)


Fredag!
Jag hade inte direkt tänkt gå flera dagar på Cityfesten.. många var borta under veckan, så vi hade bestämt lördagen till The Big Night. Men på fredagen skulle mina päron ner, och jag kan ju inte vara sämre än dom, så jag tänkte jag ändå att jag skulle ta en sväng ner... hänga med dom ner och sen se om jag träffade nån jag kände.
På bussen ner ringde Johannes, han var hos Mange, o ville att jag skulle komma dit.

"Tre pers.. well well, det blir vad man gör det till..!" tänkte jag, och det stämmer verkligen.. för jävlar va kul vi hade!! :D Glömde helt bort tiden, så vi kom ner till stan aningen sent. Där mötte vi upp med lite folk här och var, och kvällen fortsatte på samma trevliga sätt :)

Men kort o gott ---> Man behöver inte vara många för att ha kul! :D


Lördag!
Det var tänkt att vi skulle vara hos Mange vid 18:00.. men jag kom hem vid 17:20, så det fick bli en timme sent. "Fint folk..." ni vet ;P
Kalaskul denna dag också! =D Intressanta konversationer, lite bitande, mycket spelande (9640p för mig på Singstar! woho!), mer eller mindre fulla människor. *Hint hint* här till Johannes som skulle göra en kullerbytta ner i soffan och felberäknade lite så han flög rätt över bordet. Fylletratt!
Dumma polisen tog min nyöppnade Smirnoff när vi gick ner på stan :(


(Söndagen spenderades ute i skogen med föräldrarna. Jag sov på en mossig sten större delen av tiden, sen grillade vi och jag fick även till ett par muggar med blåbär innan vi åkte hem. Mysigt! =D)




Vad gjorde jag utan er alla <3
Det händer så mycket trevligt omkring mig.. ändå känner jag mig så tom och förvirrad. Men jag försöker tänka positivt så mycket jag bara orkar =)

I hate you, 'cause I need you and you don't care.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar din nya design - riktigt nice :-)

2008-08-19 @ 20:14:27
URL: http://millasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0