Önskelista!

Jag fyller om en månad och mammsen har krävt att jag ska skriva en önskelista. Såå jobbigt :P Den får vara under uppbyggnad...
(Vissa rader är klickbara).

(--> = det som jag fick)

-->  - Pengar till en Badrumsvåg!!!!! (Nog lite bängligt o bubba på en sån från Gävle :P)

- Pannkakslagg.

-->  - Svart och/eller Rött Fotoalbum från Akademibokhandeln (du vet mamma).

-->  - Fotoalbumssidor till fotoalbum (åter igen, du vet mamma)

-->  - "PROFFS" Hårspray. (Rosa flaska).

-->  - Minikylväska för handling.


-->  - Touch of Pink 15 ml Eau de Toilette 139:-
eller nån annan som skulle passa mig. Gärna små flaskor :)

- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex



- Axcentklocka - vit broadband



- 21 (DVD)





--> - Astrid Lindgren DVDer - Barnen i bullerbyn, Pippi Långstrump. (Jag har: "Emil i Lönneberga", "Tjorven och Skrållan" och "Madicken på Junibacken".)



- Gryningssimulator Bodyclock Advanced
Åååh, en sånhär skulle vara aboslut perfekt för mig!


- Canada Goose Chilliwack > Pris SEK 5.000,00
Om det är något jag HATAR, så är det att frysa. Men om det är nåt jag inte har, så är det ekonomi till något dyligt. Vem har eg?

- Nya Pratmakarna (sällskapsspel).







- Michael Jackson - Off The Wall 79:-




- Michael Jackson - Blood on the Dancefloor 69:-




Kommentarer
Postat av: Karin

Kommer någon julönskelista? =)

2008-12-07 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0