Trasig

Hade jag pengar skulle jag sticka... bara dra iväg. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Just nu går det inte så bra!!!!

...och det gjorde det inte igår heller. Vi skulle ut på krogen. När jag åkte hemifrån kände jag mig kalaspigg. Taggad och på rackarunge-humör! :) ......men sedan svängde det kraftigt! Du kan ju inte rå för det... ingenting varken du eller jag kan göra åt. Det bara är som det är. Undvika det skulle inte göra någonting bättre... jag måste bara hitta ett sätt att klara av det. Det SKA gå!
Jag försökte hålla minen, det gjorde jag verkligen!!! men det gick inte. Plötsligt brast det och jag lyckades inte komma iväg. "Jag har aldrig sett dig ledsen förut!" sa Alex. Det är inte ofta som smärtan kommer fram på utsidan på mig, men de väldigt få gånger de gör det, då vill jag helst gå undan. tycker inte om när folk ser mig så. en del av mig som jag helst har för mig själv. Nu hann jag inte iväg. men det är så det är. Det kommer ofta och plötsligt den senaste tiden!!
Jag kan inte minnas när jag senast såg mig själv såhär. Inte under måånga många år i alla fall.

Jag ville bara springa iväg, försvinna! men att vandra iväg en lördagsnatt är inte klokt så jag följde med strömmen till Jackpot. Där gjorde jag en kraftansträngning, blev ihälld 3 shots på fem minuter och direkt till Hang Loose. Sedan vet jag inte vart jag var någonstans de kommande två timmarna.. men någonstans smärtfritt var det iallafall! jag dansade som aldrig förr och jag brydde mig om någonting. Även om det inte var så långvarigt så var det underbart!!

De andra skulle på efterfest hos en klasskompis till Alex efter krogen, men jag tackade nej. Jag ville bara hem, kura ihop mig i sängen och somna ifrån dagen. Oftast brukar jag vakna med ett annat humör än det jag somnade i...... men jag kan inte påstå att jag är speciellt pigg idag heller!


Kan man kalla detta lycklig? :(






En sak måste också klargöras, så att det inte blir nåt onödigt strunt-snack!
Jag har sen lite drygt en vecka tillbaka fått en ny bekantskap!! En väldigt go prick, men vi är inte intresserade av varandra! Han är på precis samma ställe som jag är.... han saknar också någon. Det är nästan 50% av det vi pratar om. Vi är inte intresserade av några andra.... och då alltså inte av varandra heller! Så allt annat prat kan upphöra NU!

Kommentarer
Postat av: Maded Markström

Tänker på dej gumman. Det blir bättre snart! Lovar. www.sokratess.blogg.se - det är jag. Läs gärna. KRAM!

2007-10-14 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0