Sjönk ihop i duschen!

Idag har jag typ träningsvärk i benen. Först förstod jag inte varför... men det var inte svårt att komma på...

Igår på eftermiddagen när jag stod i duschen hemma hos Erik började jag känna mig konstig. Det är svårt att förklara. Jag kände mig underlig, och sedan kände jag hur benen inte ville bära mig längre. Erik märkte att nåt var fel o försökte hålla i mig. Jag försökte även själv att hålla mig uppe, men det gick inte!! Jag sjönk ihop på golvet i duschen.
Famlade efter duschdörrarna, men utan framgång så Erik öppnade dom. Sen halvlåg jag som en säck potatis lutad duschväggen. Det var vidrigt! Det kändes som att jag skulle kräkas och på samma gång som att jag inte fick någon luft. Erik, som hade satt sig bredvid mig, gjorde en ansats att hålla om mig.. men det kändes som att jag behövde all luft och utrymme jag kunde få. Så svårt att förklara.. för hur förklarar man känslan av att tryckas ihop utifrån, på samma gång som att hela magen tryckte på för att komma upp?

Efter ett tag lugnades det ner. Det gick att andas normalt igen och jag kunde titta upp. Erik drog mig till sig, så jag kröp in i hans famn och började skaka lite smått en stund. Stå upp? -Det var inte ens någon idé att försöka, så vi stannade där på golvet i duschen i typ en halvtimme (jag vet såklart inte exakt)! Sedan hade jag repat mig.. visst, jag var lite knepig i benen just när jag skulle ställa mig upp, men sen var allt som vanligt :) fit for fight again!
-förutom att jag kände mig lite klen o svag i kroppen.

Vad säger man......... det var jätteunderligt och rätt läskigt! Inte igen, tack.

Jag har inte sovit så mycket som jag borde senaste en-två veckorna och jag var lite hungrig när vi duschade... så troligtvis var det väl det... ett kraftigt o konstigt blodsockerfall av något slag?!
-för annars har jag inte någon annan förklaring!?!





Efter duschen blev det kebab-pizza och därefter bio --> Råttatouille! Någon sa innan att den inte var så bra, men jag instämmer inte! :) Den var skitbra! -tycker jag iaf!





IZZY RINGDE när vi satt o skulle käka pizza!!! :D :D :D hon är dottern i den första familjen jag var aupair hos i England i vintras. (familjen med den absolut vidriga pappan :/ gräsligaste man jag träffat!). Men jag saknar de andra! SÅ mycket!
Det var lite "eeeh" när jag insåg att jag ju var tvungen att prata Engelska :S det var ju ett tag sen nu, och samtalet var liiite oväntat! Resultatet blev lite knakigt, men hon förstod mig i alla fall :) Gullunge! Skulle vilja träffa henne o Gina igen :) men tyvärr klarar jag nog inte av att ens se pappan igen.. så det skulle nog bli lite svårt!



Kommentarer
Postat av: Seinab

Hej!
Hur är det med dig, gumman?
Det är bara bra med mig..kommer nog hem i helgen..vad sägs om att träffas?
Love

2007-10-25 @ 18:09:57
URL: http://zenobia9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0