Michael Flatley´s Lord of the Dance

Sooo good it gave me goosebumps!!!! Jag satt verkligen och rös. Helt otroligt vad bra de var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅH! Värt varenda krona -om jag hade betalat nåt för det, vill säga :P

image3



Tänkte om jag skulle åkt till Alex efteråt, men jag blev så trött och det var alldeles för kallt ute för att jag ville gå någonstans efter att jag kommit in i värmen! Jag får träffa henne lite imorn istället. Jag tror jag ska ta dit en ny tandborste o en sovtröja då.. man vet ju aldrig när de kan vara användbara. Jag menar, jag har ju redan lite egen mat i hennes kyl ;) praktiskt taget nästan flyttat in!





Såå, sist men inte minst ska jag tillägna denna välkända lilla slinga (som gått runt runt runt i huvudet på mig heeela dagen!!) till en söt Spillevink som jag tycker bra om och som piggade upp mig idag när jag var lite nere:

They fight! And bite!
And bark!
They fight and bite and bite!
And bark!
Fight bite bark!
Woof woof woof!
The Itchy and Scratchy, And Poochie, Shooow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0