Jag älskar min familj!

24h-kryssning tisdag-onsdag. Jag och brorsan visste inte om vi skulle skratta eller gråta när vi såg de övriga passagerarna...! Vi satt i vänthallen och såg när alla klev på.. vi gick bland dom sista för vi orkade inte gå o trängas. Pappa sa till slut "jag tror aldrig jag sett något liknande". Vi skrattade.

Det var bara pensionärer!!

Mamma och pappa var nästan unga i den folkskaran.. och det säger en del ;P anders och jag var en rent sällsynt syn på den båten. Jag tror jag såg 10pers yngre än 30år under hela kryssningen, om man inte räknar de som jobbade där.
En försökte faktiskt ragga på mig, men det gick inte så bra för honom. Mamma förstod min hint o kom och sa att vi skulle möta upp pappa :P När jag stuckit därifrån sa Anders "tycker nästan synd om honom, men han kan väl aldrig trott att det där verkligen skulle lyckats... you're so waaay out of his league". Vilken komplimang! Inte ofta som brorsan säger nåt sånt :D
Som sagt... medelåldern var lååååångt över våran, MEN vi hade allt annat än tråkigt!!!!! -säkert roligast på hela båten! ..och det berodde inte på nån sprit, för vi är då de sämsta alkisar.. -vi fick bara i oss en-två drink var under kvällen (vi glömde helt enkelt bort det..haha!).
Jag har förstått att min familj inte är som majoriteten, men det är synd -för majoriteten alltså ;) Föräldrar är alltid främst ens föräldrar, inte ens bästa kompis, men det hindrar inte att man kan ha skitkul tillsammans =D För det KAN man :D

Segern var när pappa gick med på att sjunga karaoke :) Jag, han och mamma -White Christmas. Whoho! För de som inte förstår varför det är ett "wow" --> pappa sjunger inte. Han fnyser bara man frågar honom om han vill sjunga. Singstar och karaoke.. då tittar på en som om man är knäpp. Nu var han med på det, och efter blev han skittaggad att sjunga mer.. men då stod 10 andra på tur :P


image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0