En dag

Nu är fysik-tentan gjord (igår) -jag vet inte om jag blev godkänd eller inte, men jag hoppas.
Jag bannade mig själv efter kemi-tentan att jag måste skärpa mig angående min pluggvana. Jag bättrade mig faktiskt liiiiite. Jag gjorde plugga-dagen-innan den här gången också (skäms!), MEN jag satt faktiskt även en timme på lördagen.... alltid nåt!!! :P Klarar jag mig nu ska jag säga att det var den där första timmen på lördagen som gjorde susen. Kanske jag lyckas övertyga mig själv om att plugga lite mer nästa gång.
Det hade nu varit väldigt trevligt att få skriva att vi nu är färdig med tentorna och att jag bara behöver koncentrera mig på julen.... men så roligt ska vi inte ha det :( vi har matte D -tenta 7/1... det är sadistiskt!!!!!!!!! :(

Lagt in lite bilder i några inlägg, i efterhand, som skulle varit med när dom skrevs, men jag hade dom inte på datorn då. Bättre sent än aldrig --eller hur brukar man säga?


image68
En fin bild på mammsen :)
-gissa hur gammal hon är här?


-Fel! 55 bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0